۱۳۸۹ تیر ۸, سه‌شنبه

570 - شیزوفرنی

صد بار اگر توبه شکستی، برو روان‌پزشک، مریضی شاید

۱۶ نظر:

  1. مشخصه‌ی این بیماری عدم توانایی درک و یا بیان واقعیت است. این بیماری دارای عوارضی همچون عدم ارتباط ‏منطقی در رفتار ‏و گفتار، انزوا و گوشه نشینی بیش از حد و هذيان و توهم است...همچنين از علائم يا نشانه ي ‏منفي بيماري از دست دادن اراده ‏است...(اوچ چقد شيزوفرني ريخته تو مملكت...‏)‏

    پاسخحذف
  2. به من سر بزن ببین خوبم هنوز؟
    لینکت هم کردما
    فونتمو هم نتونستم آخر عوض کنم

    پاسخحذف
  3. صد بار اگر توبه شکستی دیگه توبه نکن سنگین تری

    پاسخحذف
  4. اگر توبه کردی هم برو دکتر...

    پاسخحذف
  5. سلام.البته ما که شیزوفرنی نمی گیم!

    پاسخحذف
  6. سلام

    خیلی‌ خیلی‌ عالی‌ بود.

    بهترین ها

    پاسخحذف
  7. بازدید کننده ندارم. راکد شده :(

    پاسخحذف
  8. اگر توبه ام این بود که روانپزشک نروم چی؟

    پاسخحذف
  9. اول تيكه هاشو جمع كن پاي كسي رو پاره نكنه بعد برو روان پزشك

    پاسخحذف
  10. سلام رفیق
    من از روانشناس می ترسم.آدمها رو هیپنوتیزم می کنندوآدما اون چیزایی رو می گن که نباید بگن...

    پاسخحذف
  11. نشکنیش که توبه نیس که ..

    پاسخحذف
  12. آره باید روش فکر کنم....

    پاسخحذف
  13. من صبح توبه می کنم و شب می کنم
    فکر کنم خیلی بیشنر از 100 شده....

    پاسخحذف

لطفا «ناشناس» نظر ندهید