۱۳۸۹ فروردین ۲۹, یکشنبه

527 - حیفی به خدا

آدم حیف باشه، کوفت باشه

۸ نظر:

  1. حالا خدا کنه آدم باشه.
    بعضیا حیفن ولی آدم نیستند.
    بستگی داره از چه دیدی به حیفیت نگاه کنی.

    پاسخحذف
  2. آدم باشه.. هر کوفتی می خواد باشه

    پاسخحذف
  3. سلام دوست عزیز. خیلی جالب می نویسی اونم تو یه خط مختصر وبسیار مفید.به من هم سر بزن خوشحال میشم.

    پاسخحذف
  4. خب در اینکه من گاهی میام اینجارو میخونم شکی نیست و اینکه هر پستی که بهم بچسبه لایک میکنم بازم شکی نیس اما این بار وجدانم درد گرفت که چرا تا حالا کاامنت نذاشتم!
    شاید چون گاهی حرفی درخور پست پیدا نمیکنم.

    پاسخحذف
  5. بعضی ها هم هیچ کوفتی نیستند خیال میکنند حیف شدند.

    وای عالی مینویسید عالی .
    من 5 صبح اینجا رو کشف کردم .
    اون سفر های استانی رو که خوندم دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم ...!

    " نخبه نگار " برای شما مناسب است به نظرم.

    واقعآ ممنون و از این به بعد هرروز منتظر آپ شما خواهم بود.

    پاسخحذف

لطفا «ناشناس» نظر ندهید