استاد به گند کشیدن حاشیههای امن فکر آدم، جناب فروید (طیب الله انفاسه)، میگه یکی از علتهای بروز مهربونی و محبت بین آدما، ارضا نشدن میل جـ.ـنــسـیه (کی اینو جمع کنه حالا؟) این به کنار، ولی "گاهی" علت این که آدما باطنشون رو "زیبا" میکنن اینه که ظاهرشون زشته، یا این که بر عکس، ولی اصن فرقی نمیکنه؛ بدبختی اونجاس که معلوم نیست بین علت یه رفتار و خود اون رفتار، کدومو باید به نفع اون یکی نادیده بگیریم
بعد از تحریر: الان یهو فهمیدم که از عبارت "یا این که بر عکس" ممکنه سه جور برداشت بشه اما هر برداشتی بکنیم بازم فرقی نمیکنه، بدبختی اصلی همون جملهی آخره
بعد از تحریر: الان یهو فهمیدم که از عبارت "یا این که بر عکس" ممکنه سه جور برداشت بشه اما هر برداشتی بکنیم بازم فرقی نمیکنه، بدبختی اصلی همون جملهی آخره
به شرایط نیاز اون رفتار بستگی داره...
پاسخ دادنحذفشایدم به شرایط نیاز این رفتار...
همون یکی رو !!!
پاسخ دادنحذفنباید نادیده گرفت. باید با هر دو کنار اومد..
پاسخ دادنحذفبهترین کار برای به گند نکشیده شدن حاشیه های فکر آدم کافیه که یه کتب همچین فاشیستی واسه خودت بسازی!!
پاسخ دادنحذفاصلاح : مکتب**
پاسخ دادنحذفاین روزا چیزی که برای بقیه مهمه ظاهر زیباست
پاسخ دادنحذفای تو روحش ... !
پاسخ دادنحذفیه جورایی با نوشته هات حال میکنم.
دو پهلو This post is u being very
پاسخ دادنحذف!
پ.ن. پیگیری شود!
خیلی فلسفی بود !
پاسخ دادنحذفبستگی داره کودومشون به نفع اونیکی خودشو کنار بکشه، اونی که کنار کشید همون
پاسخ دادنحذفحرف های فروید هم مثل حرف های خمینی میمونه... یه مشت خزعبلات که اصرار دارن به جای احادیث قدسی قالب ملت کنن
پاسخ دادنحذفمسئول جمع آوری این مهملات قدیما شهر نو بود، الان نوشهره.
پاسخ دادنحذفاولش اینکه چرا اینهمه آدم بدون اینکه چیز زیادی از فروید بدونن اومدن بهش فحش دادن اینجا؟ چه بدی کرده این فروید مادر مرده به شماها آخه! ببین تقصیر توئه ها.
پاسخ دادنحذفبعدم من همین فصل فروید رو خوب بلد بودم که حذف شد واسه امتحانم. الان این نوشته تورو دیدم باز غصه ام گرفت!
خیلی از مثالهایی که ازش خوندم در مورد زندگی من درست بوده .
پاسخ دادنحذف