۱۳۸۸ مهر ۱۲, یکشنبه

394 - مانیفست مردانگی (Masculinism)

شبحی در فکرهای ما در گشت و گذار است؛ شبح مردانگی
مردان جهان!
بیایید یک بار برای همیشه، ملال تاریخی مردانگی را فیصله دهیم
و آنچه را زنان هزاران سال در انحصار خود گرفتند، پس بگیریم
قرار نیست عشوه کنیم، ابرو نازک کنیم یا اسیر ویار حاملگی شویم
بیایید زار زار
بیایید های های
گریه کنیم
تاریخ گواه ماست
که تـخمـک‌های بی اسـپـرم محـکومند به یـائـسگی
بیایید تا شبح مردانگی، این ابزار زنانه‌ی سرکوب را تاب نیاوریم
و یک بار برای همیشه بگوییم که از سوسک چندش‌مان نمی‌شود
ما از سوسک می‌ترسیم
ما مردانه از سوسک می‌ترسیم
مردان جهان متحد شوید که در این راه هزینه‌ای جز خریدن سوسک‌کش نداریم
‌ ‌ ‌

۱۱ نظر:

  1. قزبان چشم و ابروی سیاهت! مثلاً من چی باید بنویسم در مورد این پستت که تازه " نظرات مرتبط با متن هم میخوای!"

    پاسخحذف
  2. شما هر چه دل تنگت میخواهد بگو...! مرتبط بودن با متن اصلا مهم نیست که

    پاسخحذف
  3. چند وقت پیش حرفای دو تا پسر بچه رو شنیدم :
    - من از سوسک می‌ترسم .
    - پس بزرگ شدی ؛ بابا شدی ؛ می‌خوای چی کار کنی ؟ من نمی‌ترسم .
    خلاصه‌ی کلوم این‌که داداش وقتی سوسک اومد تو خونه‌ات انتظار نداری که زنت بره سوسک کش بیاره ؟
    البته من از سوسک نمی‌ترسم ولی همه‌ که مثل من شیردختر نیستن . حالا یه وقت به سرت نزنه بیای من رو بگیری‌ها

    پاسخحذف
  4. shrgeft zade shodam
    aaaali bood
    mardanegi kamelan eshtebah tarif shode
    va cheghaqdr ghashang bayan kardi

    پاسخحذف
  5. مرگ بر سوسک سیاه و خائن !!
    مرگ بر سوسک سیاه و خائن !!


    راستی این سوسک ها برای چی آفریده شدند؟؟؟

    پاسخحذف
  6. یه دفه بیا آرم حزبم بذار
    دمپای کفش

    پاسخحذف
  7. چه جوری میشه کامنت برفک گذاشت تو بلاگ اسپات؟ اون نشد بوق با نوارهای رنگی هم خوبه

    پاسخحذف
  8. مسیح بر کوه زیتون۱۳ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۸:۲۶

    واقعا از سوسک میترسی ؟ :)
    بهت نمیاد.

    پاسخحذف
  9. این که من میترسم یا نه مهم نیست، من از طرف خلقم حرف میزنم

    پاسخحذف
  10. من که این مدت در سفر بودم یه سوسک سیاه سنه دژی به من نتوانست تجاوز کند. و حریم من امن بود و من به این نتیجه رسبدم که از سوسک نمی ترسم.

    پاسخحذف
  11. هاااا مردان جهان بشتابید ...

    "زنان جهان"

    پاسخحذف

لطفا «ناشناس» نظر ندهید