۱۳۸۸ شهریور ۱۹, پنجشنبه

372 - محلل سیاسی

«روز قدس را سیاسی نکنید» *

شاید بگین «خب اگه قدس سیاسی نیست پس عمه‌ی من سیاسیه؟» اولا که این جمله رو نگین چون زشته! (جملتون نه، عمتون) به علاوه این جور حرفا اگه براتون مسخره‌اس دلیلش اینه که فهم محتوا و استدلالش به این راحتیا نیست
ببینید روز قدس یه روزیه مثه روز درخت‌کاری، واقعا درخت سیاسیه؟ آخه درخت که شعور نداره بخواد سیاسی باشه. مثلا درخت میوه می‌ده اما رای که نمی‌ده، پس سیاسی نیست. یعنی نه که سیاسی نباشه، اصلا حوصله‌ی سیاست نداره چون چیزی که شعور نداره خب حوصله هم نداره. اصلا چیزی که شعور نداره که آدم نیست پس معلومه می‌شه درخت آدم نیست و هر چیزی هم که آدم نیست خره، پس روز قدس سیاسی نیست

۱۰ نظر:

  1. از دفتر ریاست جمهوری با شما تماس گرفته شده، ایشان علاقه مندند شما را به عنوان تحلیل گر پایه اول خود استخدام کنند لطفا هر چه سریع تر به دفتر ایشان مراجعه نمایید.

    پاسخحذف
  2. الان روز قدس یعنی همون روز درختکاریه ؟

    پس بریم درخت بکاریم !!! لابد !

    پاسخحذف
  3. آ قربون آدم چیز فهم

    پاسخحذف
  4. هر آدمی درخته
    بعضی درختا آدمن
    بعضی درختا آدم نیستن.!

    پاسخحذف
  5. پس اگه درست فهمیده باشم روز قدس باید بریم مسجد ها رو آب بدیم.

    بله؟

    پاسخحذف
  6. mitarsam tabdil beshe be rooze derakht bori

    پاسخحذف
  7. نظرت چیه روز قدس شب احیا بگیریم ؟ مذهبی باشه بهتره .

    پاسخحذف
  8. نمی دونم عمت سیاسیه یا نه. ولیکن حواست جمع باشه
    اگه بخای سیاست رو با روز قدس و روز قدسو با عمه و.... قاطی کنی مجبور میشیم از سال اینده به جای روز قدس گوز قدس اعلام کنیم تا دیگه علم سیاستو با عمه اینجوری به گه نکشین و تو خونتون بشینین و هی گوز در کنید.

    پاسخحذف
  9. مثلا داستان آن شکارچی که یک هفته مانده به روز قدس، داشت توی جنگل می دوید و جیغ می زد و صدای مشکوک می داد، کسی او را دید، به او گفت: " کجا می روی؟" گفت: " دارم می روم تا هم شیر شکار کنم هم کلیه عوامل و فرماندهان اغتشاشات اخیر را مجازات کنم" پرسید: " چرا جیغ می زنی؟" گفت: " چون می خواهم شیر و کروبی و موسوی و مردم را بترسانم." گفت: " خوب، چرا صدای مشکوک می دهی؟" گفت: " چون می ترسم". حالا حکایت ماست.

    پاسخحذف

لطفا «ناشناس» نظر ندهید