۱۳۸۹ مهر ۱۳, سه‌شنبه

623 - ناز و نیاز

ببخشید! می‌شه یه لحظه وقتمو بگیرین؟

۱۱ نظر:

  1. هرچی بگم عالی کمه!

    این چیزیه که توی گودر کامنت گذاشتم بعد از این‌که شر کردم:

    اگه به مرحله‌ی «لمس حقیقی» این پست برسیم (تیتر و متن هر-دو)، یا اگه اسم نذارم براش، به همین مرحله‌ای که من توش هستم (خوب یا بد، کم یا زیاد)، می‌فهمید که باید پرستید این پست رو!‏

    پاسخحذف
  2. سلام تبادل لینک میکنید؟

    پاسخحذف
  3. با توجه به کامنت اول، از میان مریدان تو هم انگار داره اهل غلّه ظهور می کنه :-)

    پاسخحذف
  4. تا اونجایی که من میدونم چیزی که زیاد از ما گرفته می شه وقته!پس من این یه لحظه رو میسپارم به خودت!
    خیلی نوشته های توپی داری. مرسی.

    پاسخحذف
  5. دروغ می گویند، اگر این همه عاشقند، پس چرا نمیمیرند؟!

    پاسخحذف
  6. رفتم گل بچینم برگردم جوابتون رو میدم D:

    پاسخحذف
  7. خواهش می کنم
    شما بیمه هستید که من وقتتون رو بگیرم؟

    پاسخحذف

لطفا «ناشناس» نظر ندهید