۱۳۸۸ شهریور ۲۳, دوشنبه

بسی چرت گفتم در این سال پیش

این پستای «اعلام تاریخ تولد وبلاگ» اغلب بی‌مزه‌ و تکراریه اما می‌ترسم عقده‌ای بشم، پس ادامه می‌دم: چند تا متن طولانی نوشتم که همه رو پاک کردم، فقط می‌گم که تو سال گذشته دوستای جالبی پیدا کردم و برای من که اصلا نمی‌دونستم وبلاگ و وبلاگ‌نویسی چیه واقعا تجربه‌ی جدید و خوبی بود. حرفی نیست، فقط یه سوال:
اگه کدئین رو می‌خونین، بین 0 تا 100 بهش چند می‌دین؟

پ‌ن1: تنبلی نکنین، عوضش سال دیگه از این سوالای جفنگ نمی‌کنم
پ‌ن2: کامنت رو به اسم خودتون بذارین نه ناشناس، همین دیگه
* * *
تکمیلی: خواستم تک تک از همتون تشکر کنم ولی خط اینترنت مشکل پیدا کرد، سر فرصت حتما این کارو می‌کنم. خیلیا هم بودن که اینجا رو می‌خونن و دوست داشتم نظرشون رو بدونم که خب تنبلی کردن، به هر حال از ممنون همتون

۶۱ نظر:

  1. اینم کادوی من به وبلاگت...
    "رو...به تمامی بادها"
    هیچ پرنده ای
    به پستوی پنهان من پناه نمی آورد،
    هیچ پرستویی
    لبریز اشتیاق،
    و هیچ پرنده ی دریایی
    با خبری از توفان...
    روح سرکش من
    در سایه ی سخره ها به نگاهبانی ایستاده است،
    گوش به زنگ پچ پچی،
    صدای نزدیک شدن پایی و گریز.
    خاموش است و کبود،
    جهان من
    این خجسته پِی ....
    در به روی چهار باد گشوده ام.
    یکی زرین و رو به شرق ـ
    برای عشقی که هرگز نمی رسد؛
    یکی به روز،
    یکی بر اندوه،
    و یکی بر مرگ ـ
    همیشه باز.

    باران

    پاسخحذف
  2. به نظر من نمره كدئين 75 شايدم بيشتر توي اين مدت كوتاه موجز و موثر نوشته و نكته بين بودنش رو دوست داشتم.
    مستدام باد.

    پاسخحذف
  3. اگر سبکش همیشه همینی باشه که تو این یکی دو ماه اخیر من دیدم... 84

    پاسخحذف
  4. اخیراً خواننده تون شدم. اما خب پستاتون این قد خوب بوده که مشترک فیدتون شم

    پاسخحذف
  5. 93.4
    90 به خاطر این که جای پیشرفت برات گذاشته باشم
    3 نمره هم بهت ارفاق کردم
    0.4 هم برای این که مردم فکر کنن کارم خیلی دقیقه

    پاسخحذف
  6. چرا سوالای سخت می‌پرسی ؟ مگه خودت خواهر مادر نداری ؟
    80 چون تویی‌ها !

    پاسخحذف
  7. ای بابا! مگه من هزار دفعه به شماها نگفتم «سوال پرسیدن» حشوه! یا «سوال کردن» یا «پرسیدن»

    پاسخحذف
  8. 95
    چون 100 که نیستی، از 90 هم بالاتری!

    پاسخحذف
  9. خب من اينجارو دوس دارم
    فك كنم 90:ي

    پاسخحذف
  10. مسیح بر کوه زیتون۲۳ شهریور ۱۳۸۸ ساعت ۲۱:۳۱

    آقا خاک پاتیم.

    پاسخحذف
  11. مسیح بر کوه زیتون۲۳ شهریور ۱۳۸۸ ساعت ۲۱:۳۲

    راستی تولد اینجا هم مبارک!
    نمره هم بدم بهت؟
    88.

    پاسخحذف
  12. کلا باحالی.. همیشه هم می خونیمت چه گودری و بی کامنت، چه با کامنت...
    70-80 خوبه؟

    پاسخحذف
  13. 85
    fekr konam az 2 hafte pish dashty tamrin mikardi
    omidvaram hamishe pirooz bashi

    پاسخحذف
  14. هرچی فکر کردم نتونستم یه عدد بدم. اگه بهم بگن که فردا قراره بمیری و فقط اشتراک بیست تا وبلاگ رو می‌تونی با خودت به اون دنیا ببری، "کدئین" حتمن یکی از گزینه‌هام خواهد بود.

    پاسخحذف
  15. 51 (نصف به علاوه یک دادم که رای بیاری!)

    پاسخحذف
  16. 75

    مبارک باشه
    و موفق باشید

    پاسخحذف
  17. نمی شناسیم
    ولی می خونمت
    70
    البته پررویی هستش واسه غریبه نمره گذاشتن ولی ببخشید دیگه

    پاسخحذف
  18. منم عدد نمی تونم بگم ولی بهترین وبلاگ مینیمالیه که من تا حالا خوندم اینو کلا گفتم . چون رفیقمی و میشناسمت بعضی از پست هات رو که به اضافه بامزگی خودت میکنم، یعنی در واقع چون سیستم طنز گفتنت رو میدونم واقعا می خندم و صفا می کنم. کلا لحظه خوبیه توی روزه خوندن کدئین مخصوصا اگه پست اون روز کاملا باب میل باشه.

    پاسخحذف
  19. من 90. اون 10 تا هم بخاطر اینکه جون مادرت سیستم هالواسکن بذار برا کامنتات

    پاسخحذف
  20. مدت کوتاهیه که وبلاگت رو پیگیری میکنم،80 نمره ی منه به وبلاگت ولی خیلی بیستی!

    پاسخحذف
  21. سلام.من دو ماهی هست که این جارو می خونم
    تا حالا کامنت نذاشته بودم؛ولی همیشه لذت می برم
    85

    پاسخحذف
  22. طنز را خوب ميشناسي. بينشتم خوبه. نمره هم حالا فرض كن 90.

    پاسخحذف
  23. کدئین جان، کلن قضاوت کردن و عدد دادن در توان من نیست. با پستات می خندیم، حرص می خوریم، زندگی می کنیم.

    پاسخحذف
  24. عدد گفتن خوب خیلی سخته. آخه نمی شه وبلاگ رو راحت بارم بندی کرد. اما اگه من با همه این سختی بخوام عدد بدم دو جور می تونم عمل کنم: اول اینکه آسون گیر باشم و به پستای خوبت فکر کنم که نمره خوبی به وبلاگت می دم و اگه سخت گیر باشم و به پست های بی مزه و یا کاملن شخصی یا پست های حذف شده، حذف پست رو دوست ندارم به هر دلیل، یا روزهای متوالی که آپدیت نکردی بخوام نمره بدم نمرت بیشتر از پنجاه نیست. به هر حال من که هر وقت آن شم یه سری به وبلاگت می زنم.

    پاسخحذف
  25. جواب بابک:
    مرتیکه گفتم داوری کن تو اومدی داوریت رو پدیدارشناسی میکنی؟! فکر کردی من خرم؟

    پاسخحذف
  26. حساب کردم از هر ۱۰ پستت ۸ تاشو دوست داشتم ... ۸۰

    اما کلیت قضیه هم خوبه ... ۸۵ خیرشو ببینی

    پاسخحذف
  27. عرض ادب...
    قبلا گفتم باز هم عرض میکنم وبلاگ بسیار خوشمزه ای دارید و نوشته هایتان به شدت به مذاقمان خوش می اید. به همین خاطر نمره ی 99 را برای شما منظور میکنیم...ان یکی اش هم بماند تا خدایه ناکرده به چشم شور گرفتار نشوید. گفتیم که گفته باشیم ,والسلام.

    پاسخحذف
  28. هشتاد.
    موفق باشی

    پاسخحذف
  29. با توجه به اینکه 100 مال خداس، یه چیزی بین 80 تا 85 میشه داد

    پاسخحذف
  30. با نوشته هات حال می کنم . 100!

    پاسخحذف
  31. 89.5


    کلی دقت کردم تا به این نتیجه رسیدم.

    خیلی وقت بود اینجا چیزی ننوشته بودما !

    پاسخحذف
  32. منم کم و بیش به بلاگت سر می زنم، تقریبا هرجا که باشم. فکر کنم همه رو تا حالا خوندم. خوب حالا که نوبت نمره دادن شد، فکر کنم بهت 70 می دم، اما خوب حساب کن که نمره دادن مدل جهانگیریه ها.
    بعضی پست هات خیلی خوبن ، یه پیشنهاد بی ربط هم بدم؛ به نظرم قریحه ات تو شعر طنز هم خوبه ها، بد نیست اگر جدیش بگیری

    پاسخحذف
  33. نمره ی من 99 بود اما به همون دلیلی که بهت گفتم 50 میدم ;)

    پاسخحذف
  34. سلام به کدوین عزیز ، من بلاگت رو مدت هاست میخونم و میدونی که بسایار نوشته هاتو دوس دارم.

    من 75-80 میدم و البته اینم بگم که به نظرم بالای 90 نداریم تو بلاگستان

    پاسخحذف
  35. من هم مثل حمید : 74.3
    1 تا 10 می گفتی نتیجه ی بهتری بدست می آمد.

    پاسخحذف
  36. تو کدوم آرشی؟ (از دیار مالزی؟) کدوم حمید رو میگی؟ (از دیار اصفهان؟)
    حرفی زدیا دکتر! بین 1 تا 10 هم میشد 7.43 دیگه

    پاسخحذف
  37. 94 می دیم به نیت سال انتشار The Division Bell

    پاسخحذف
  38. آهان راست می‌گی ! گفته بودی . یادم نبود !

    پاسخحذف
  39. من كمي دير اومدم.من بهت نود ميدم چون مثل نود دوست دارم. واي كه اگه نبودي اين سردردها...

    پاسخحذف
  40. خب با اينكه خيلي ديره...ولي راستشو بخواي روزي مينيمم يكساعت پيوسته وبلاگتو شخم مي زنم...
    نمره ام نمي دم بهت من به همه ستاره مي دم...به توام 5 تا ستاره مي دم...بيشترينش هفتاست...

    پاسخحذف
  41. بعد از خوندن حدود 400 تا پستت میگم : 85
    بیشتر پستتات نکته داشت :دی ! این خیلی مهمه !

    پاسخحذف

لطفا «ناشناس» نظر ندهید