۱۳۸۸ مهر ۶, دوشنبه

389 - ببین جهان چگونه کرده است راسـت

پس از انتشار خبر تاسیسات جدید اتمی، آزمایش موشک‌های میان‌برد و بالستیک ایران نیز با رمز «ای گور پدر ناراضی» انجام شد. در این راستا بان‌کی‌مون در دیدار با الف‌نون اعلام کرد: «این اقدامات نگران کننده است». آگاهان با بیان عبارت: «وووش! زور نزن شیرت خشک می‌شه»، خواستار اقدام جدی علیه ایران شدند. اما در واکنش، دبیرکل این سازمان نیویورک را به قصد قهر ترک کرد
بنا بر نظرسنجی‌های چند شرکت محصولات لبنی، بان‌کی‌مون عنوان «پنیرترین سیاست‌مدار تاریخ بشریت» را از آن خود کرد
‌ ‌ ‌ ‌

۷ نظر:

  1. کلا جهان همیشه راست می کنه با این عشوه های ایران

    پاسخحذف
  2. سياستمداراي ي ي ايراني تموم شد و حالا ديگه پا تو كفش مدير كل ميكني.كتو شلوار سياستمداراي ي ايرانو به كند كشيدي حالا پا تو كردي تو شرت مدير كل. نكنه مصرف كدئينت بالا رفته. اگه به خودت رحم نميكني به ما كدئين خونا رحم كن فرزند دلبند نن آقا.

    پاسخحذف
  3. با توجه به اینکه « انرژی هسته ای حق مسلم ماست و با عنایت به اینکه قرار بود نفت سر سفره مردم ‏بیاید، اما چندي نگذشت كه بنزین هم از سفره مردم حذف و پارسال نیز گاز چندين استان قطع شد، از کلیه ملت شريف وانرژي پرور درخواست می شود، برای گرم کردن تنور سياست نه تنها ‏از هیزم بلكه از تاپاله گاو و پشگل گوسفندان استفاده کنند.چنانچه با كمبود موارد ذكر شده روبرو شدند روزي سه عدد كدئين از نوع شنگوليزم استفاده و در صورت بروز هرگونه گشاديزم سريعآ به پزشك متخصص «گشاد الطباء» مراجعه تا ترتيب دفنو كفن داده ...

    پاسخحذف
  4. اي بابا
    البته كه موشك ميان پاست.
    همانطور كه قبلا به رشته تحرير در آمد جناب كدئين اخلاقيات را لحاظ فرموده و خاطر سرداران را مكدر نفرموده و پارسي را پاس داشته، و با كمال ادب و احترام اشتباهآ موشك ميان لا ذكر كرده اند.

    پاسخحذف
  5. جهت اطلاع مبتلايان به كدئين ميرسانم كه مصرف بالاي اين مخدر بي خاصييت موجب گشته تا موشك ميان برد را موشك ميان پا قلمداد كنند، در صورتي كه موشك ميان برد از نوع راكت و پائين جو زمين حركت ميكند، در صورتي كه موشك ميان پا از نوع رامجت بوده و بالاي جو زمين حركت ميكند.
    بماند كه ميان لا چگونه دژهاي محكم را يكي پس از ديگري شكافته و .......
    ديگه چي بگم

    پاسخحذف
  6. ادب از كه آموختي؟
    از كدئين.
    چگونه؟
    در حال چرت.

    پاسخحذف

لطفا «ناشناس» نظر ندهید