۱۳۸۸ خرداد ۱۴, پنجشنبه

288 - پشت پرده‌ی مناظره احمدی نژاد و موسوی

سخنان احمدی نژاد با خبرنگاران، بعد از مناظره با موسوی:

- آقای احمدی نژاد قرار بود نام مفسدان اقتصادی را افشا کنید
- بله، در مناظره گفتم، آقایان هاشمی و ناطق نوری دزدن

- اینها رو که ا‌کبر‌ ‌گنجـ‌‌ـی و عباس‌ ‌پالـ‌ـیزدار هم قبل از شما گفته بودن، اما هر دو رو محکوم کردین
- بله خب اونها که قرار نبود رییس جمهور بشن

- آقای دکتر چرا صندوق ذخیره‌ی ارزی الان خالی شده؟ به علاوه تکلیف اون یک میلیارد و اندی دلار گمشده چی شد؟
- باید به ملت بگم که دزد همه‌ی اون پول‌ها رو گرفتیم و خود آقایان هاشمی و ناطق هم به این دزدی اعتراف کردن و اسنادش هم موجوده

- آقای دکتر با اینکه خیلی منطقی و مستدل حرف می‌زنید، فکر می‌کنید چرا بنده نمی‌تونم حرفتون رو قبول کنم؟
- [با خنده] ایشالله بعد از این که انتخاب شدم کاری می‌کنم که حتما قبول کنید

- چرا سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شورای پول و اعتبار رو منحل کردین؟
- ما متوجه شدیم که آقایان رفسنجانی و ناطق قراره به اونجا حمله کنن و پولهاشو رو بدزدن و با این اقدام پیش‌دستانه، در هزینه‌های دولت صرفه‌جویی کردیم

- درباره طرح امنیت اجتماعی، تعطیلی روزنامه‌ها و زندانی‌شدن دانشجویان و فعالان مدنی نظرتون چیه؟
- ببینید! چرا سیاه‌نمایی می‌کنید؟ وقتی آقای هاشمی و ناطق نوری دزدن، دلیلی نداره به این سوال جواب بدم

- خب پس نظرتون رو درباره ثروت صادق محصولی و جعل مدرک کردان بگین
- آقای محصولی که خب کار کردن و پول درآوردن. مدرک دکتر کردان رو هم آقایان هاشمی و ناطق نوری دزدیدن، چون این دو نفر دزدن

- شما فکر می‌کنید تحریم ایران از طرف آمریکا، اروپا، چین و روسیه هم ربطی به دزد بودن این دو نفر داره؟
- بله، مسلما!

- آقای احمدی نژاد به نظر شما چه چیزی به دزد بودن این دو نفر ربط نداره؟
- والله ما داریم درباره‌ی این مسئله کار کارشناسی می‌کنیم و بعد از انتخابات نتیجه‌ش رو اعلام خواهیم کرد

۵ نظر:

  1. ولی آخرش بدجور ضایع شد . حال کردم .

    پاسخحذف
  2. حالا اصلا این حرفا چه ربطی به میرحسین داشت ؟ :)) .
    آقای احمدی نژاد می شه سفره هایی رو که دارید توی آمریکای لاتین لید میکنید رو توجیه بفرمایید ؟
    - من نمی دونم آقا . برید از ناطق و رفسنجانی بپرسید . چون دزدن :))

    پاسخحذف
  3. ایول...این خیلی خوب بود که نوشتی.

    پاسخحذف
  4. من موندم این که کلا هیشکی رو تو این نظام از همون اول قبول نداره چجوری صلاحیت اش اثبات شده. یه کنکور ساده می خوای بدی شرطش التزام و نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامیه!!!

    پاسخحذف
  5. سلام
    جالب بود
    به بخش اخبار سایتم سر بزنید به روزم

    پاسخحذف

لطفا «ناشناس» نظر ندهید