۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۲, سه‌شنبه

269 - لزبینیسم تغزلی

چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد

۱۰ نظر:

  1. لزبینیسم گلیسم!(golism)
    نکته سنجی هات منو کشته وای.

    پاسخحذف
  2. ای ول فیلسوف . بسیار خنده شد .

    پاسخحذف
  3. همجنس گرایی در ادبیات یا بچه بازی مودبانه!

    از حافظ:
    ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته‌ای کت خون ما حلالتر از شیر مادر است


    گر آن شیرین پسر خونم بریزد دلا چون شیر مادر کن حلالش
    مکن از خواب بیدارم خدا را که دارم خلوتی خوش با خیالش

    از سعدی:
    خوش می‌رود این پسر که برخاست سرویست چنین که می‌رود راست
    ابروش کمان قتل عاشق گیسوش کمند عقل داناست
    بالای چنین اگر در اسلام گویند که هست زیر و بالاست

    خواب خوش من ای پسر دستخوش خیال شد نقد امید عمر من در طلب وصال شد
    بر من اگر حرام شد وصل تو نیست بوالعجب بوالعجب آن که خون من بر تو چرا حلال شد

    پاسخحذف
  4. دختران طبع را یعنی سخن با این جمال* آبرویی نیست پیش حسن آن زیبا پسر

    پاسخحذف
  5. وای خدایا من قشنگ سه- چهار ثانیه ماتم برد و بعد ییهو زدم زیر خنده.

    پاسخحذف
  6. بابا شاید ماجرا اصلا چیز دیگری ست از کجا معلوم؟

    پاسخحذف

لطفا «ناشناس» نظر ندهید