۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۹, شنبه

266 - آزمونی درباره‌ی شانس

داستان اول: وارد یه بیمارستان میشم و رضایتنامه‌ی «اهدای اعضای بدن بعد از مرگ» رو پر می‌کنم که دست‌کم جون چهار نفر رو نجات میده. وقتی کار تموم شد، در حالیکه دکترها هنوز دارن ازم تشکر می‌کنن اسلحه‌م رو در میارم و یه گلوله تو سرم خالی می‌کنم و بقیه‌ی ماجرا...

داستان دوم: توی شهر بی‌هدف راه میفتم تا به یه خیابون شلوغ می‌رسم. سعی می‌کنم به اطراف توجه نکنم. بدون اینکه به شخص خاصی نگاه کنم اسلحه‌م رو می‌کشم و چهار نفر رو در جا می‌کشم، بعد هم به کله‌ی خودم شلیک می‌کنم و بقیه‌ی ماجرا...

1. چهار تا آدم داستان اول خوش‌شانس بودن یا بدشانس؟
2. چهار تا آدم داستان دوم خوش‌شانس بودن یا بدشانس؟
3. من خوش‌شانس بودم یا بدشانس؟
4. چیزی به اسم شانس واقعیت داره؟

۱۲ نظر:

  1. 4 تا آدم اول خوش شانس بودن ... 4 تا آدم داستان دوم معلوم نیست !!! شاید بعضیاشون آروزی مرگ داشتن! ... شما جون مرگت رو توی هر دو داستان خودت انتخاب کردی خوش شانس بودی ...
    با توجه به این دو داستان شانس هم وجود دارد هم ندارد .نقطه.

    پاسخحذف
  2. من جواب پرسش هاتو نمی دونم اما آندره برتون می گه اگه کسی تا حالا به این فکر نیفتاده که یه روز از پنجره هر کسی رو که دید با اسلحه بکشه لایقه اونه که با همون گوله کشته بشه....... حالا کی خوش شانسه؟

    پاسخحذف
  3. شانس نسبی هست. از انیشتین باید می‌پرسیدی!

    پاسخحذف
  4. همه خوش شانسن به جز تو .

    پاسخحذف
  5. در مورد شما شانس مصداق نداره عزیز....
    چیزای خیلی مهم تری از شانس هست که شما متوجهش نیستین...
    ام فکر کنم اون اسلحه خیلی بدشانس بوده...

    پاسخحذف
  6. شانس ؟ نه ...
    1-چهار تای اول تو یه زمان مناسب یه جای مناسب بودن ...
    2-چهار تای دوم تو یه زمان نامناسب یه جای نامناسب بودن ...
    1-3تو توی یه زمان نامناسب یه جای مناسب بودی ...
    2-3تو توی یه زمان مناسب یه جای نامناسب بودی ... .

    پاسخحذف
  7. تواین زندگیه نکبتی هرکی بمیره شانس آورده...

    پاسخحذف
  8. برای بعضی ها وجود داره، برای بعضی ها هم نه!
    نه اینکه بعضی ها بدشانس باشنا، نه! کلا واسشون چیزی به اسم شانس وجود نداره!

    پاسخحذف
  9. نشست مشترک وبلاگ نویسان حامی میرحسین:

    http://kalemeh.ir/vdch.qn6t23nvzftd2.html

    پاسخحذف
  10. امان از این فلسفه...

    پاسخحذف
  11. میشه اعضای بدنت جون اون چهارتایی که به خیال خامت کشتی رو نجات بده، پس اونا همه خوش شانس بودن و تو بد شانس

    پاسخحذف
  12. سل.
    به نظرت چقدر بينايي داريم؟ (فرض بر اين بگذاريد كه شماره چشمتون ده دهم باشه يعني توپ توپ)
    تا ديوار روبرو؟ و اگه ديوار هم نباشه تا اون كوهه؟ با تلسكوپ ترين ديد چي؟ تا اون كهكشانه؟ تا كجا و با چه رزولوشني؟
    ...
    من ميگم هر جوري كه حساب كنيد ، هيچ.!
    تو واقعن خوش شانسي كه فكر ميكني { فكر ميكني }.!
    من كه ديگه از شما خوش شانستر...

    پاسخحذف

لطفا «ناشناس» نظر ندهید