۱۳۸۸ فروردین ۲۵, سه‌شنبه

246 - یه بوم و دو هوا

ما که ازش راضی‌ایم، ایشالله خدا ازش نگذره

۱۲ نظر:

  1. سلام. این حرفه جالبیه. سعی میکنم ازش استفاده کنم.

    پاسخحذف
  2. واگذارش کردم به خدا !

    پاسخحذف
  3. اگر عرفا مهندس پُلساز می شدند....:

    عارف اولی: من که ازش راضیم، فقط خدا ازش نگذره!
    عارف دومی: چرا؟
    عارف اولی: آخه خدا یعنی "همه چی". "همه" هم باید خیلی سنگین باشه. میترسم بشکنه.
    عارف دومی: توکل کن به "خدا" ، ایشالله نمیشکنه. بلاخره «این پُلیه که "همه" باید ازش بگذرن!»

    پاسخحذف
  4. می گم می خوای چیز کن... همه ی کامنت ها رو مجبور نیستی نگه داری...

    پاسخحذف
  5. انشــــــــالله! با غلظت تلفظ شود.

    پاسخحذف
  6. خدا ازت راضیه. ایشالله اون طرف ازت نگذره !

    پاسخحذف
  7. مسیح در حال خوردن زیتون۲۶ فروردین ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۳۹

    حالا اگه گفتی من مسیحم یا زیتون ؟

    پاسخحذف
  8. خطاب به غذایی لذیذ که خدا از ادامه ی هستی اش نگذره...

    پاسخحذف

لطفا «ناشناس» نظر ندهید