۱۳۸۷ بهمن ۲۰, یکشنبه

203 - شایعات انتخابات

بنا به گفته‌ی برخی منابع خودآگاه «حسن رحیم‌پور ازغدی» برای کاندیداتوری در انتخابات رییس‌جمهوری دهم، اعلام آمادگی کرده است.
در پی این خبر، جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی اعلام انحلال فوری کردند؛ سید محمد خاتمی به همراه سعید حجاریان به دلیل آنچه «ایست مغزی» نامیده شده، در بخش CCU بیمارستان امام‌خمینی بستری‌اند و میرحسین موسوی اعلام کرده از این حماسه‌ی ملی برای ثبت در تاریخ، یک نقاشی آبرنگ خواهد کشید.
شنیده‌ها حاکی از آن است که دکتر ابراهیم یزدی، دبیر کل نهضت آزادی، دقایقی پس از وصول این خبر از بالای ساختمان آلومینیوم به پایین پرید.
محمدرضا باهنر بنا به اصل پیشرفته‌ی «آموختن ادب از بی‌ادبان» معتقد است این امر سبب تقویت جنبه‌ی تئوریک دولت نهم خواهد شد. اکبر گنجی ضمن رد سخنان باهنر با اعلام اینکه «گاهی بالاتر از سیاهی هم رنگ‌هایی هست» حضور رحیم‌پور ازغدی را سبب رسوایی بیشتر «انتخابات سلطانی» می‌داند اما در این میان مهدی کروبی گفته برای پرشورتر شدن انتخابات صحنه را خالی نخواهد کرد

۸ نظر:

  1. حواست باشه مثل.....و.......بخاطر سوالاشون از.......در مورد....بوجه و......5-6 سال حکم ......خنک برات نبرن ..از ما گفتن..از شمام....../

    باران

    پاسخحذف
  2. قربان، شایعاتی هم از سردار خوشتیپ قالباف به گوش میرسد..!!!

    پاسخحذف
  3. من عاشق مباحث این عزیز نایاب خصوصن در مورد "اقتصاد دنیا بعد از ظهور حضرت موعود " هستم... یه توهم به معنای واقعیه کلمه زیبا و در ضمن کمی غیر قابل فهم برای غیر . . . مثل اون نویسنده’ معروف که کتاب " احمدی نژاد، معجزه’ هزاره’ سوم " رو کتابت کرد و چقدر زیبا . . .

    . . . واقعن اگر انقلاب اسلامی 1357نبود ، دنیا از وجود این عزیزان بی بهره و به سمت قهقرایی که شنیدیم و می دونید ، می رفت . . .

    پاسخحذف

لطفا «ناشناس» نظر ندهید