۱۳۸۷ بهمن ۴, جمعه

193 - زمانه‌ی عسرت

از خوردنی‌ها و کردنی‌ها، آنچه به ما رسید «گه» بود و «غلط»

۶ نظر:

  1. منم خواستم از این تریبون به مردم غزه سلام کنم.

    پاسخحذف
  2. شما به یقین مسامحه می فرمائید ..
    بی شک چیزهای دیگری نیز بود که کردید و بعد به فراموشی سپردید!

    اما برای مردم غزه هدیه گرانبهایی بود

    پاسخحذف
  3. من با غزه کاری ندارم اما چون میفهمم چی گفتی و تجربشو دارم فقط با خودت احساس هم دردی میکنم.

    پاسخحذف
  4. از میان خوردنی‌ها و کردنی‌ها، آنچه به ما رسید «گه» بود و «غلط».

    ...و از میان زادنی ها و دادنی ها...گاو بود کپل!

    1 استفاده از صنعت زیبای "بی چاک و دهنی" رو تقدیم می کنم به روح قدبلنده حضرت سوزنی سمرقندی ، شنگول و منگول و بزبزقندی! که در مقابل حملات بی امان آقا گرگه طاقت آوردند تا ما در دهه شصد برنامه ها کودک پربار داشته باشیم.

    ....آخ ببخشید یادم رفت مردم غزه رو هم بگم خب عیبی نداره میگم:
    مردم غزه!

    پاسخحذف
  5. هر نوع از نوع اضافيش و اوور فولو

    پاسخحذف

لطفا «ناشناس» نظر ندهید