۱۳۸۸ تیر ۱۱, پنجشنبه

316 - موسوی در جمع 70 استاد

صحبت‌های موسوی با 70 نفر از استادهای دانشگاه‌های کشور
که بعدش هر 70 نفر دستگیر شدن

دانلود

۴ نظر:

  1. برای پخش فایلها از برنامه هایی مثل Real Player استفاده کنین

    پاسخحذف
  2. این جمله اش جالب بود:
    اگر میدانستم مقام معظم رهبری اینقدر به آقای احمدی نژاد علاقه دارد فکر دیگری میکردم

    پاسخحذف
  3. نکات بسیار قابل توجهی در این سخنرانی وجود داشت:
    1-میرحسین فوق العاده آرام و طبق معمول متین سخنرانی میکنند. این درحالی است که در اوج فشار هستند و روز قبل تمام کارکنان کلمه دستگیرشده اند. مطمئنا هیچ کس به اندازه ایشان تحت فشارهای گوناگون نبوده اند.
    2- اینکه ایشان خود را به عنوان رهبر مطرح نمیکنند. همانطور که در بیانیه 9 هم اذعان دارند ایشان خود را یکی مثل بقیه جنبش میدانند و نیازمند مشورت و اطاقهای فکر هستند.
    3-ایشان برای طرفدران احمدی نژاد احترام قائلند و اعتقاد دارند که میشد از فضای باز قبل ز انتخابات که در آن طرفداران نامزدها براحتی باهم بحث میکردندوخونی از دماغ کسی نمیآمد، بخوبی برای پیشرفت کشور استفاده کرد.
    4-ایشان این برهه را یک قسمت از تاریخ پرفرازونشیب کشور میدانندو تاکید دارند که جوانان باید آگاه باشند که کشور ما از این گونه برهه ها زیاد بخود دیده و جوانان نباید فکر کنند دنیا به آخر رسیده و کاری نمیشود کرد. هیچگونه ناامیدی در این مبارزه جایی ندارد.
    5-ایشان به حرکتهای خودجوش مردم بسیار معتقد است ولی معتقد است که نباید از دایره قانون فراتر رفت و کاری غیرقانونی انجام داد.
    6-درعین اینکه ایشان مخالف رهبر است اما با گفتن "مقام معظم رهبری" شعور و متانت سیاسی خود را نشان میدهد. درحالی که میتوانست به طعنه سخن بگوید. این نشان میدهد که ایشان عملابرای جایگاه رهبری- و نه الزاما شخص- احترام سیاسی قائل است و نمیخواهد از دایره نظام پا فراتر گذارد که بعد متهم به حمایت از خارج کشور و توطئه براندازی شود.

    پاسخحذف
  4. 7- آرامش ایشان و شوخی های ایشان در این سخنرانی واقعا به شنونده روحیه میدهد و او را متوجه میکند که هر طور هم بشود نباید ناامید شد و باید به فکر بود و راه های تازه را آزمود.
    8-...
    نکاتی که فعلن به ذهنم رسید اینها بودند.
    نکات بسیار جالبی در بیانیه شماره 9 هم هست که از دوست عزیز آقای کدئین خواهش میکنم آن راهم بگذارند. تا راجع به آن هم بحث کنیم.

    پاسخحذف

لطفا «ناشناس» نظر ندهید