۱۳۸۸ خرداد ۱۶, شنبه

291 - گاف سیاسی، داف سیاسی

همانا عکسی از یک «داف پوستر به دست» در هر خبرگزاری خواهد بود
حتی اگر «فارس» باشد

۶ نظر:

  1. مخصوصا دافای محمودی !

    پاسخحذف
  2. پافشم داریم !

    پاسخحذف
  3. نهضتی به راه انداخت باید!!! نهضتی که در آن "سیب زمینی های رای آور" را پای صندقها بیاوریم و به صاحب برحقش باز پس دهیم.
    ما سیب زمینی هایمان را به صندق ها خواهیم انداخت تا آنان که چهار فصل به جای تخم مهر سیب زمینی کاشتند روز درو از صندوقها سیب زمینی برداشت کنند به جای رای!

    "نهضت بازپسدهی سیب زمینی به ریس جمهور"

    پاسخحذف
  4. برای کوری کسانی که هاله نور را نمیبینند. ترجمه متن نامه عذرخواهی بلر را از رئیس جمهورمان میگذارم. تا کوری چشمشان به برکت این حماسه بینا شود:

    ترجمه ي نامه: به نام خداوند رحمان و رحيم، پرزيدنت ممود احمدي نژاد عزيز، اميدوارم حال حضرتعالي و خانواده ي محترم خوب باشد. پيرو مذاكرات اينجانب با جناب آقاي متكي به استحضار مي رساند كه ما از شما طلب عفو و بخشش داريم. شما را به خدايي كه هر دو مي پرستيم لكن شما به او الله مي گوييد و ما جوليوس كرايست سوگند مي دهم كه لطفا اين ملوانان ما را آزاد كنيد و بگذاريد به خانه برگردند. حضور عالي عرض مي شود كه اين ملوانان همسر و بچه و مادران دلنگران دارند كه نگران هستند و خواهشمند هستند از شما براي آزادي عزيزان شان. من قبول دارم كه آن ملوانان اشتباه بزرگي كرده اند كه به مرزهاي مقدس جمهوري اسلامي متجاوز شده اند اما ما همه انسان هستيم و جايزالخطا. اينطور نيست؟‌ من به خانواده ي ملوانان گفته ام كه پرزيدنت احمدي نژاد چه شخص بزرگوار و محترمي است و عزيزان شما را مي بخشد و آزاد مي كند. لطفا روي اين حقير را زمين نيندازيد. در ضمن، شما ۱۰۰٪ حق داريد كه هولوكاست يك دروغ بزرگ بود اما من نمي توانم اين را در انظار عمومي بگويم چون جهودها خيلي قوي هستند و چوب به ماتحت اينجانب فرو خواهند كرد. اميدوارم زودتر آقاي مهدي دوازدهم بيايند (منظور ظهور مهدي موعود عج، مترجم) و شما اين جهودها را به دريا بريزيد. در ضمن علياحضرت ملكه اليزابت هم سلام هاي گرم خدمت شما و خدمت اعليحضرت آيت الله خامنه اي مقام معظم رهبري مسلمين جهان مي رساند. والسلام و عليكم و رحمت الله و بركاته. توني بلر. نخست وزير انگليس

    پاسخحذف
  5. همانا دست دافی بر پوستر، ماااااااااااااااااااااااا

    پاسخحذف
  6. حتی عکس احمدی نژاد به دست!

    پاسخحذف

لطفا «ناشناس» نظر ندهید