۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۱, جمعه

259 - آخرین اخبار انتخابات

محسن رضایی اعلام کاندیداتوری کرد و در بیانیه‌ی خود نسبت به ایجاد فضای امنیتی در کشور به جای گسترش آرامش، اعلام خطر کرد. چندی پیش نیز احمد توکلی از نبود آزادی بیان در فضای رسانه‌ای کشور انتقاد کرده بود
در همین راستا آگاهان (پس از بیان عبارت «یا حرضت عباس!») از نظریه‌پردازان استدعا کرد تا تعریفی جدید از مفهوم «اپوزوسیون» و «منتقد» ارائه کنند تا از هاشمی رفسنجانی تا مسعود رجوی را در بر بگیرد

پ‌ن: جهت ثبت در تاریخ

۶ نظر:

  1. ببخشید آزادی بیان و آزادی جنسی چه فرقی با هم دارن ؟

    پاسخحذف
  2. یک مسابقه که میثم نباید جواب دهد: نزدیک ترین نقش در فیلم وقتی همه خوابیم به احمد توکلی کدام شخصیت است؟
    (این یه روش تازست برای مقابله با میثم که وبلاگش را در انحصار خود در آورده است و هر چیزی که خودش دلش می خواهد بر روی وبلاگ می گذارد)

    پاسخحذف
  3. بابی میگم جمله ی ("وبلاگش" را در انحصار "خود" در آورده است و هر چیزی که...) رو دوباره بخون. یه زمانی والله "تحصیل حاصل" محال بود. نا سلامتی منطق میخونی، جوونا Consistency رو از شما یاد میگیرن سید.

    پاسخحذف
  4. نبرد با بیکاری و تورم و فقر، فرمانده می خواهد. اگر در شروع جنگ ایران و عراق یک سال تمام به دنبال یک فرمانده خلاق و شجاع برای آزادسازی خرمشهر بودیم، امروز به یک اقتصاددان خلاق و شجاع نیاز داریم که همان خرمشهر آزاد شده را این بار آباد کند. از او می خواهیم به عنوان یادگار شهدا مکتب مدیریتی آنها را ادامه دهد و به آن وفادار بماند.
    لطفا این لوگو ها را در وبلاگ خود قرار دهید.
    http://rezaee.ir/fa/pages/?cid=7962
    یه سر بمن بزنید پشیمون نمی شید

    پاسخحذف
  5. استقبال از آقای "هاله ی نوریان" در شیراز یک کشته و 8 زخمی برجای گذاشت.

    خودتون ملاحظه بفرمایید:

    http://kalemeh.ir/vdcf.tdeiw6dm1giaw.html

    پاسخحذف

لطفا «ناشناس» نظر ندهید