۱۳۸۷ آذر ۱۴, پنجشنبه

119 - Mechanism

نقدی بر "ماشین‌انگاری" دکارت

۴ نظر:

  1. ببخشید مجبورم اینو به نقل از دیویدسن بنویسم
    and there is Nirman Malcom's dog who,having chased a squirrel into the woods,barks up the wrong tree....attributions of intentions and bielifs to dpgs smack of anthoroporomorphism

    پاسخحذف
  2. سلام کدئین جان من تصویر وندیدیم هر کاری هم کردم نشد واسه همین نمی تونم چیزی بگم جز اینکه بگم بقیه متنهارو خوندم واقعی و عالی بود ...
    من کدئین دوست دارم اخه خیلی به سر دردهای مزخرفم کمک می کنه ... اپ کردی بهم خبر بده خوشحال می شم بخوام لینکت کنم اسمتو بهم بگو دوست داری چی باشه ؟.
    تــــــــــــمام

    پاسخحذف
  3. بابا خیلی کم کار شدی!!! فک نکن ما حواسمون نیست...حذفت می کنما!!!

    پاسخحذف
  4. هر که با مرغ هوا دوست شود..خوابش آرام ترین خواب جهان خواهد بود
    باران

    پاسخحذف

لطفا «ناشناس» نظر ندهید